Rabu, 5 Januari 2011

let go,....

Sayang,,,,     
kenapa kau sanggup pergi di saat aku masih mengharapkan dirimu????   
Aku rindu belaian darimu sayang,,,, 
Aku rindu padamu sayang,,,,
Terlalu rindu,,,, 
Aku masih mengharapkan dirimu kembali ke pangkuanku,,,, 
Tidakkah kau ingat saat manis kita bersama???? 
Begitu banyak kenangan yang tercipta antara kita sayang,,,,Ada suka,ada duka,,,, 
Tapi itu semua merupakan momen2 indah kita berdua,,,,
Aku bahagia mengenalimu sayang,,,,
Aku gembira di'sampingmu,,,,
Tapi,kebahagiaan itu tak selamanya milik kita sayang,,,,
Aku akui,satu hari nanti dirimu tetap akan pergi meninggalkan diriku sendirian terkapar2 mencari arah,,,
Aku pasrah sayang walaupon hati ini terluka pedih,,,,
Mungkin ni takdir cinta kita yang tertulis sejak azali lagi,,,,
Aku pasrah menerima ni semua asalkan dirimu bahagia selamanya sayang,,,,
Aku mendoakan kebahagiaan dirimu,,,,
Kebahagiaan dirimu,kebahagiaan diriku juga,,,,
Hanya satu pintaku "KENANG DAKU DALAM DOAMU",,,,
  
Selamat Tinggal Sayang,,,, 



muhamad faizol bin abdul rahman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan