Khamis, 16 Disember 2010

insan bernama F

insan bernama F,..knpa byg mu slalu mnghantui ku,???knpa byg mu msih wujud dlm dri ini???knapa aku x boleh jd mcm kau??mcm kau yg dgn sng bley lupakn aku,mcm kau yg bley cpt mndpt pgnti aki,...knapa,knapa,knapa???aku xnk lg trus mnghrap..aku xnk duduk lg dlm knangn nie,aku nk,...tp knapa byg kau slalu ada dgn ku???knapa bgtu payah aku nk mmbuang mu????dosakah kah aku mncintai mu????dosakah aku???adakah dlu dgn mncintai mu,mnyanyangimu itu satu kslahan bsar dlm hdup aku???apa aku bdoh simpan syg utk kau dlam hati nie???aku bdoh ker??? YA ALLAH,..bntu lah aku mlupakn dia,bntu la aku utk kuar dr kenangn nie,...aku xnk ag hdup mcm nie,..setiap kali aku lalu di stesen bas shahab perdana,aku akn trdiam,krna di stu lah aku tggu kepulangn kau,...aku x snggup ag hdup mcm nie,....stiap kali ingtkn kau aku mnagis,...knpa perlu aku mnagis???sdg kn kau langsung tdak mmpedulikn aku,.mlahan aku taw,kau sgt membnci aku,...sbgtu benci kah kau kt aku????knapa aku jgak x bley hdup hepy mcm mna hdup kau skunk,....bgitu susah aku nk mncri pegnti kau,bgtu susah aku nk dpt owg sprti kau,..wlpn dia xpnah nk peduli hal aku,aku tetap akan doakn kebahgiaan dia,...aku akn sentiasa syg dia dlm hati aku,wlwpn aku sedar aku xkn mampu utk memiliki dia,..biarlah dia tetap hdup dlam hati aku nie,biar lah aku yg simpan kenangn kita ini,...biar lah aku yg lalui hdup2 sepi aku tnpa kau,..smoga kau bahagia di sana,bersama si dia yg mampu mnjaga mu,...maafkn aku kalo aku x pndai jaga kau,maafkn aku kalo aku xmampu nk hepykn kau,..maafkn aku kalo aku xmampu wat yg terbaik utk kau,maafkn sume slah n clap aku smasa kita bersma,..mungkin aku bkn yg terbaik utk kau,n mungkin si dia terbaik utk kau...MAAFKN AKU F,...MAAFKN AKU,...SMOGA KAU BAHAGIA SYGGG,.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan