Rabu, 15 Disember 2010

mimpi yg tdak ku sngka....

ermm smalam aku telah bermimpi,....aku x sngka yg aku akn mimpikn dia,insan yg bernama F,..Aku mimpi telah berjumpa dia di atas kapal,....aku x sngka yg aku akn jumpa dia kmbali,..aku ingt dgn jumpa dia aku hepy,rupa nye x,..malah aku sdey sgt,dia lngsung wat xtaw kt aku,...tambah sdey aku jmpa dia tngah wat date ngn smeone yg aku knal sgt2,...Ya ALLAH...knapa lah aku still ingt kn dia,...knapa dia saja yg trus bermain dlam pikiran aku,??knapa aku susah sgt nk lupakn dia,??sdgkn dia lngsung tdak pnah ingtkn aku,lngsung tdak pnah pk kan aku,...knapa aku jgak x bley hepy mcm mna dia hepy???mcm mna aku x bley lupakn dia mcm mna dia dh lupakn aku,...knapa susah sgt?????aku doakn dia hepy bersama org2 yg tersyg,.....biarlah aku simpan dia dlm kenangn aku saja,...smoga kau bahagia syggg,......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan